Review Red Dead Redemption 2

0
67

Acesta este cel mai bun joc EVER din toate timpurile și da asta include și seria Uncharted. Comparați acest joc al Vestului Sălbatic cu blocul Liberty City din GTA 3 pe care cel mai probabil îl vedeați pe un monitor micuț, iar evoluția se vede inevitabil și foarte uimitoare. Uneori e greu de crezut cât de bine pot arată ultimele jocuri lansate de Rockstar.

Fără a lua in considerare remake-ul GTA 5, acesta este primul joc in care studioul a lansat in mod corespunzător aceasta generație de console.

Încă din anii in care sa lansat senzaționalul LOS Santos, Rockstar a construit o mulțime de lucruri de spus. Ca atare RDR2 este un joc de teme mari si idei si mai mari, cum ar fi: regiuni corupte, pierderea credinței de lunga durata și convorbirile sale contextuale.

Mai frumos ca realitatea

Am rulat acest joc pe un PlayStation 4 Pro, iar acest joc se mândrește cu imagini incredibile, efecte de iluminare impresionante și o meteorologie de necrezut. Așteptați sa prindeți o ceata care acoperă Câmpurile sălbatice sau dacă doriți sa vedeți efectele mai bune intrați intr-o furtuna care va “agita” ecranul. Dacă sunteți norocoși și dețineți un 4K de înaltă calitate o sa Rămâneți Uimiți de splendoarea vizuala redata de RDR2. Chiar dacă Jucați la 1080p pe un Xbox sau PS4 standard, acest OPEN-WORLD este plin de medii incredibile și modele de expresie super semnificative.

RDR2 pare a fi o continuare a jocului Red Dead Redemption, deoarece personajul John Marston are un rol important in călătoria lui Arthur.

De ce este cel mai bun joc din ultima jumătate de deceniu ?

Înainte de a vărsa mai departe buruienile vechi din Vestul Sălbatic, sa va spun exact de ce RDR2 este cel mai bun joc din ultima jumătate de deceniu, este dificil de separat in totalitate aventura de recentele acuzații de la Rockstar Games. O mare parte din conversatia din jurul lansării epicului OPEN-WORLD sa concentrat asupra pretențiilor unei culturi caustice de săptămâni de 100 de ore de munca. RDR2 poarta toate caracteristicile unui program de productie intensiva de opt ani, o munca a dragostei care totusi reprezintă o reducere fata de contemporanii săi. Încă de acum, clasicul “Cowboy” reprezintă vârful curent al designului jocurilor video. Aceasta este o premiera minunata, o capodopera care merita mentionata alături de: Ocarina of Time, Half-Life 2, Metal Gear Solid 3, Skyrim, și cel mai recent, The Witcher 3.

RDR2 este un generator de anecdote, puteți așeza “o duzina” de oameni care doar sa încerce acest joc si majoritatea, dacă nu chiar toți care ar încerca acest joc, ar cumpara jocul pentru a explora lumea creată de Rockstar, acesta este plin de aventura si momente uimitoare care o sa creeze amintiri.

De îndată ce o sa începeți sa jucați RDR2 o sa uitați de Blaine County din GTA sau de frumusețea blândă a regatului din The Witcher 3, RDR2 are cea mai impresionanta harta pe care ați explorat-o vreodată. Sincer este uimitor, este mult mai mare decât California fictivă din GTA, se întind zone de zăpada, mlaștini dense, câmpuri de petrol și sa nu uitam de zone secrete care o sa vi se întoarcă mai mereu in minte.

Misiuni ce va asteapta sa le completati

Când vine vorba despre misiuni de poveste, nu exista un alt OPEN-WORLD (bine poate doar GTA V) care se apropie de potrivirea calității superioare a quest-urilor de baza ale RDR2. O sa acumulați foarte rapid 60 de ore de împușcat șerifi, furt de bani, distrus poduri. Majoritatea misiunilor lui Arthur care încalcă legile se concentrează pe construirea unor povesti puternice. Cele mai multe implica sarcini inventate in mod constant, inclusiv schimbarea costumației improbabile, moduri de transport scandaloase sau provocări precum învățarea unui băiețel sa pescuiască. Având in vedere faptul ca exista 104 misiuni principale fata de cele 79 de misiuni din GTA V, este o varietate mare și foarte impresionanta.

Povestea lui Arthur este cel mai puțin previzibil si cea mai ambitioasa răsturnare pe care v-ați putea imagina vreodata. Dacă sunteți sensibili la spoilere sau nu va plac, poate ați dori sa va opriți din citit, dacă încă sunteți aici atunci ar trebui sa știți ca epilogul final durează 15 ore. Este extrem de surprinzător si “matur”, jocul este un exemplu de povestire de mare calibru pe care o meritam cu totii in 2018, dar putine jocuri de buget mare au creat acest lucru începând cu The Last Of Us care s-a lansat in 2013.

In pielea personajului

Exista de asemenea o cantitate foarte mare de detalii “laterale” care merita toată atenția și tot timpul vostru. Vânatul de animale agresive implica urmărirea traseului după miros și țintirea organelor vitale. Cu acestea puteți îmbunătăți corturile, Creati medicamente și muniție găștii pe care o conduceti, puteți creea tactici de atac iar in tot acest timp trebuie sa aveți grija sa nu ii scadă stamina personajului.

RDR2 este atât de detaliat încât parul și barba lui Arthur cresc ca in realitate. Dacă nu vrei sa ajungi ca un Yeti din Vestul Sălbatic atunci trebuie sa faceți vizite regulate la frizerii jocului. Răufăcători câștiga sau pierd din greutate in funcție de cât de mult sau puțin mănâncă. Jocul va permite sa va reglati tot, de la tricouri și veste pana la încălțăminte, și sunt putine jocuri care va dau aceste posibilități.

Pe partea de linie melodica, Woody Jackson a făcut o treaba excelenta cu coloana sonora. Compozitorul a marcat fiecare titlu Rockstar, de la versiunea originala de Redemption pana in prezent(dacă putem spune asta), iar aceasta este lucrarea lui cea mai notabila. In ceea ce privește muzica de fundal, scorul lui Jackson este atât electrizant cat și eclectic. In alte cuvinte se poate împerechea între distrugerea nervilor in timpul unui atac teribil in peștera și o scena in care stați și sarbatoriti succesul alături de un whiskey.

Padure fara uscaturi nu exista..

Exista critici? Desigur, mereu exista ceva ce nu e ok. Pentru început, este cam enervant uneori când ai de străbătut o porțiune lunga de harta și nu poți sa te “teleportezi” sa ajungi mai repede, asta mi se pare puțin enervat din cauza ca sunt zile când te trezești mai devreme și vrei sa faci o misiune înainte de a pleca la Job sau la școala. Opțiunile timpurii ale construirii de tabere sunt, de asemenea, eliminate prea curând, iar anumite misiuni pot implica obiective enervante. In timp ce epilogul este, in general strălucitor. In ultima jumătate de ora ii lipsește “pumnul strălucitor” de subțire al primei finale din Redemption.

Merita incercat ?

Cât de bun este Red Dead Redemption 2?? In ultimi ani, as susține ca singurele jocuri care meritau sa fie luate in considerare la nivelul de “ultra elita” sunt GTA 5, Metal Gear Solid 5 și The Witcher 3. Acest joc RDR2 merita cu sinceritate nota 10 pe linie. Povestea este atât de bine spusa, încât o sa ajugeti sa investiți într-un cal, cât nu ați investit in toate armele lui Kratos din jocul God of War din anul acesta.